Ugh.

Min dator har varit trasig i runt en och en halv månad nu, det är så frustrerande!
Eftersom min dator inte funkar, kan jag för det första inte använda bilderna på datorn, och jag kan inte föra över mina mobilbilder till den heller och därför har jag inte haft något minne på mobilen nu ett tag och det är skitjobbigt! Och bilderna jag fotar med min kamera kan jag inte heller lägga in på datorn...
och min låne dator har inte ens ett uttag till SD-kort så det är inte en lösning att använda min låne dator till sånt</3
Så det som gäller just nu är snapchat bilder....btw snapa mig gärna! Min snapchat är: josefiine98
När jag äntligen lagat min dator ska de komma ut mer "systemkamera foton" och då ska jag ändra min header 
en bild jag hade på mobilen från innan som jag redan lagt ut förut

Intresserad av träning & motivation?:)
Kika in lite snabbt hos mig då :D

2013-10-28 kl 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback