Mobilbilder

Igår cyklade jag o Marre ner på stan för att köpa presenter till Tova som fyllde år (!!!), sedan så åt vi middag på frasses, o sen kom en massa andra (eftersom det var kulturnatta). Nimo fick gå upp på stora scenen o få pris, hon kom trea i K-ung:)) Så det var riktigt kul igår! Minus min halsont... Oh och jag köpte ett halsband för 20 kr på Ur & Penn!
Lägger in fler bilder senare, mitt internet är kasst (som vanligt), så jag kan inte ladda upp fler..
 
Upd: Ahhg vet inte vad som är fel men lyckas inte ladda upp fler bilder..

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg med samarbete från Idiwa.se där man kan vinna ett valfritt skal! Om det är något som intresserar dig så kika gärna in! Kram Julia.

2013-05-19 kl 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback